Sunday, January 31, 2010

Laman Utama MyStar-A dan MyStar-B

Tawaran Khas Untuk Anda!....

Hari ini adalah hari bertuah anda. Saya akan memperkenalkan kepada semua tentang satu revolusi pembelajaran...web education atau pembelajaran secara online... !!! Opsss tunggu…. Sila baca hingga ke akhir untuk mengetahuinya. Anda akan rugi kalau tidak membaca kerana ini adalah suatu pembelajaran alaf baru dimana dengan kos serendah RM2 ringgit aje dan anda dapat membantu anak anda berjaya dalam pelajaran dengan cemerlang…Ya !! serendah RM2 ringgit aje…. Jangan Terkejut!!!!!

Ramai yang menghantar anak-anak ke pusat tuisyen....Memang bagus untuk anak-anak kerana di sini selalunya menekankan kepada latihan, latihan dan latihan!

Ya..itulah yang anak-anak kita perlukan...latihan dan soalan-soalan peperiksaan bagi membiasakan diri mereka menghadapi peperiksaan yang sebenar.

Berapa harga tuisyen sekarang? Paling tidak pun RM20 bagi 1 subjek...ya..hanya 1 subjek!!!
Tidak hairanlah ibu bapa terpaksa membuat pilihan "bijak" mana satu subjek yang perlu diberi tumpuan oleh anak-anak....setelah difikirkan yang paling popular adalah subjek matematik, english, dan kadang-kadang sains...macam mana dengan subjek lain?

Itu pun baru seorang anak...kalau 2, 3, 4, 5 atau lebih? Aduhhhh pening kepala jugak...Anak-anak boleh skor ke subjek lain kalau tumpuan hanya diberi pada subjek tertentu?
Mungkin ya...Namun kebarangkalian kerapkali tidak adalah tinggi...takut pulak subjek yang tak diberi tuisyen..yang akhirnya terabai dan terkantoi.


Itu tak diambil kira faktor kos minyak bila kita terpaksa hantar dan ambil anak-anak dari pusat tuisyen...kalau seorang anak …bolehlah kita kata ok juga...kalau 2, 3, 4 orang perlu dituisyenkan..bagaimana?? Tak bengkok ke pinggang membonceng motor atau memandu?
Kalau dibiarkan anak-anak pergi sendiri.....boleh.......tapi boleh diharap ke?
100% selamat ke?

Apa pula jadi dengan tuisyen anak-anak kalau kita pergi bercuti? Duit yuran dah bayar...takkan nak ditinggalkan anak-anak pula semata-mata nak kejar kelas tuisyen ni?

Oleh itu, saya memperkenalkan …..MyStar A dan MyStar B

mystar

Dengan my Star A dan MyStar B ini kita boleh ajak anak-anak bercuti ...tapi masih tidak mengabaikan pembelajaran mereka...tak perlu bawak banyak buku sekolah...tak perlu tertinggal kelas ....cuma bawa laptop dan wireless broadband ...tak pun kalau menginap di hotel selalunya disediakan wireless connection.


Justeru apa yang ingin diperkenalkan di sini mungkin dapat memudahkan kehidupan anda ...memberi pendidikan sempurna kepada anak-anak.... juga satu peluang bagi menambah pendapatan jika anda mahu berusaha ....

My Star A dan MyStar B ...satu portal pendidikan yang komprehensif.

Dengan berbekalkan komputer, talian internet (yang pastinya semua ada)...anak-anak anda boleh akses kepada:

1. My Nota ………………..nota-nota mengikut topik, berdasarkan subjek dipilih
2. My Topik ……………….soalan berdasarkan subtopik
3. My Kamus...............kamus BM-BI & BI-BM untuk kemudahan di hujung jari.
4.My Latih tubi...........soalan latih tubi secara rawak menguji kemantapan pengetahuan anak-anak

5. My Peperiksaan .....soalan mirip peperiksaan sebenar
6. My Arkib Soalan..... soalan-soalan UPSR & PMR tahun-tahun lepas
7. My Kad Laporan..... keputusan secara online & sms utk pemantauan ibu bapa
8. My Cemerlang........senarai 100 pelajar cemerlang seluruh Malaysia

Hah...kamu semua masih belum teruja lagi?! Nanti........ada tak saya beritahu bahawa Mystar A dan MyStar B boleh guna untuk bukan 1 orang anak sahaja...tapi berapa pun anak yang ada dan yang masih bersekolah!! Dari sekecil dan secomel Umur 3 tahun hinggalah secantik dan setampan Tingkatan 5!!


Setiap anak akan diberi id dan password masing-masing....dan dengan itu nota dan latihan yang dipapar adalah yang relevan dengan pengajiannya sahaja.


Apa pulak ibubapa akan dapat? Tentunya ‘ease of mind’..senanghati dapat melihat anak-anak boleh belajar depan mata kita? Kalau itu pun kamu tidak ada masa...kan ada ciri-ciri My Kad Laporan tu...ibubapa boleh periksa kemajuan anak dimana jua...office ker...outstation ker...prestasi anak-anak semua ada di sini.

Aduhhhh berapa pula kosnya kalau dah sehebat gini kan? Dah la semua anak boleh guna....semua subjek yang dia belajar pun ada....Jangan terkejut kalau saya beritahu kosnya cuma RM2 sehari!!!!
Ya ...RM2 sehari saja....Kalau hantar 1 orang anak gi tuisyen 1 subjek pun, guna motor kapcai pun, minyak nak letak RM3 kan...hmmmm tak tau ler kalau semua masih fikir ianya tak berbaloi.

My Star A dan MyStar B...........................memang berbaloi!


Kos untuk dapatkan portal bagi keluarga anda (seumur hidup) RM100 aduhhhss...mahal ker? Tak juga sebenarnya....seumur hidup tu....Yang ni bayar sekali saje masa mula-mula subscribe portal ni...
Lepas tu bulanan bayar hanya RM60 ...boleh guna bila-bila masa...dimana-mana jua...Kiranya bulan pertama tu kosnya RM160 sahaja....
Bulan2 berikutnya RM60 sahaja la....

Kalau nak beli portal dan kegunaan selama 4 bulan sekali gus?
Yuran portal (seumur hidup) RM100
Bulanan RM60 x 4 bulan RM240
Total RM340 ??..oopssss...ada offer lagi!!!!

Ya, ini adalah offer untuk anda semua... cuma bayar RM300 ....jimat RM40 tu...plus 4 bulan boleh guna tanpa perlu reload lagi...mudah dan jimat kan?

Pakej Jangka
Masa

Harga
Biasa Sebulan Yuran Seumur Hidup

Tambah Nilai (Sebulan)

Jumlah
RM100.00

RM60.00

RM160.00
Ekonomi(Gangsa) 4 Bulan Yuran Seumur Hidup

Tambah Nilai (4 Bulan)

Potongan Harga

Jumlah
RM100.00

RM240.00

RM40.00

RM300.00


Bertindak Sekarang!



Pendapatan Bonus!

Kalau anda berminat untuk menambah pendapatan….Anda bukan sahaja dapat membantu anak anda….tapi boleh menjana pendapatan dalam sistem ini. Dengan sistem ini anda menjana pendapatan seperti Sambil Menyelam Minum Air. Pusing kanan dapat duit, pusing kiri pun dapat duit.

Senang aje, anda memperkenalkan seorang rakan anda dan mereka mendaftar dibawah anda….maka anda layak dapat RM60… fikirlah itu kalau seorang …. Siapa nak bagi pendapatan yang lebih ini…

Duit akan mula masuk ke akaun bank anda sebaik sahaja anda bermula. Lagi cepat anda bermula lagi banyak duit yang akan masuk tanpa henti. Anda boleh cucuk duit di mana - mana mesin ATM pada hari yang sama jika anda mahu.

ORDER

SEKARANG

DENGAN

MENGHUBUNGI

SAYA

ZUL

0192227121

DI JB




MYSTAR A
MYSTAR B

No comments:

Post a Comment